reklam

23 Eylül 2015 Çarşamba

Wet n Wild Megaclear Kaş Sabitleyici.

 Günaydın çok güzel bir gün değil mi sizce de. Ben çok enerjik uyandım. Umarım sizlerde öyle uyanmışsınızdır. Sevdiklerimize sımsıkı sarılıp onların varlığı için şükür etmemiz için harika bir gün.
 Gelelim bugünün yazısına; benim çok sevdiğim bulabilsem stoklayacağım bir ürün. Wet n Wild'ın Kaş Sabitleyicisi.



 Aslında kaş ve kirpik maskarası olarak geçiyor. Ama ben sabitleyici diyorum ve kirpiklerim için değilde kaşım için kullanıyorum. Essence'in kaş sabitleyicisinin methini bloggerlardan çok duydum. Denemek istediysem de hiç bir Gratiste bulamadım. Stoklar nedense yenilenmiyor. Bende farklı marka arayışındayken Gratis çalışanı Wet n Wild'ın kaş sabitleyicisini önerdi. 1 tane Satın aldım, bilseydim kapış kapış gittiğini o gün stoklardım :( 



 Renginden de anlaşılacağı üzere sol taraftaki bitmeye yüz tutmuş eski sabitleyicim.Kullandıkça kaş kaleminizin rengi sabitleyiciye geçiyor, kirli görünümün sebebi bu. Sağ taraftaki ise tüm Gratisleri dolaşıp sonunda bir tane denk gelerek aldığım sabitleyicim. Gördüğünüz gibi şeffaf renge sahip. Kaşlarınızı tercihen kaş kalemiyle doldurduktan sonra bu fırçasıyla kaşlarınızı tarayarak kaşlarınıza şekil verip, sabitlemiş oluyorsunuz. İlk sürüldüğü anda kaşda bazı yerlerde beyazlık yapıyor . Kuruduktan sonra o görünüm kayboluyor. Kaşlarınızın taradığınız şekli kesinlikle bozulmuyor. Benim kaş yapım kıvırcak ya da dağınık değil. Düz oldukları için taraması şekil vermesi çok kolay. Sabitleyiciyle taradıktan sonra gün sonuna kadar şeklinin bozulmadığını söyleyebilirim. Üstelik kaşlarda bir yapışkanlık hissi ve sertlik hisside yaratmıyor. 
 Sizler de eğer denk gelirseniz bu ürüne bir şans verim derim. Wet n Wild ürünlerini Gratislerde bulabilirsiniz. Bu ürünün fiyatı ise 10 TL. Gratis'te olan bayram indirimi nedeniyle ben 7 Tl ye satın aldım.


 Bayram boyuca blogumda tatilde olucak. Herkese şimdiden hayırlı bayramlar. Sevdiklerinizle sağlıklı,huzurlu nice bayramlarınız olsun :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder