reklam

28 Eylül 2015 Pazartesi

Pastel Nude Oje Serisi

 Kısa bir aradan sonra herkese yeniden merhaba!
Ben çok fazla oje süren biri değilim. Ojeli tırnaklarla yemek yapmak, günü sonlandırmak bende pek mümkün olmuyor. Ancak tırnaklarım hiç bir zaman özensiz ve bakımsız olmaz. Kısa ve küt tırnak kullanmayı seviyorum. Manikürümü çoğunlukla evde kendim yapıyorum.Oje sürdüğüm günlerde ise genellikle bordo, siyah veya french ojeyi tercih ediyorum. Ya da ederdim desem daha doğru olur. Bu yaz oldukça renkli,farklı ojeler denedim. Bunlardan en sevdiğimi ve başarılı bulduğumu ise sizlerle paylaşmak istedim. Pastel öyle bir seri çıkardı ki yazında kışında rahatlıkla kullanabileceğiniz renkler mevcut. Bu yaz sık sık bu ojeleri sürdüm. Kışında sürmeye devam edeceğim gibi duruyor :)


 Nude serisi ojeleri, Pastel'in klasik şişesinde sunuluyor sadece kapakları farklı. Şık bir tasarıma sahip. Pastel Nude serisinde ojelerin her birine numara yerine isim vermiş.Ojelerin fırçaları standart oje fırçası şeklinde.Koleksiyonda toplam 17farklı Nude oje var.  Bendeki renkler ise sol baştan sırasıyla; Cream, Rose, Suet. Buldukça diğer renkleride satın alacağım. 


 Cream rengi, parıltısız bir oje. Fotoğrafta olduğu gibi iki kat sürerek kullanıyorum.



 Rose rengi de cream rengi gibi parıltısız ve iki kat sürdüğüm bir oje.


 Suet renginin içinde, fotoğrafta belli olmasada parıltılıklar mevcut. Bu rengi isteğe bağlı tek ya da iki kat şeklinde sürebilirsiniz.
 Pastel'in Nude ojeleri 3,10 TL.Pastel'in web sitesinden online olarak ya da Gratis ve Watsonslardan satın alabilirsiniz :)

,

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder