reklam

5 Ekim 2015 Pazartesi

M.A.C PRO LONGWEAR CONCEALER



 Herkese Merhaba!Bugün sizlere satın alırken,kullanırken ve şimdi sizlere yazıyorken beni heyecanlandıran bir kapatıcıyı tanıtacağım. M.A.C Pro Longwear Concealer. Bendeki rengi NC20. Bu renk bana biraz açık gelse de hayatımın kapatıcısı diyebilirim. Yağlı göz çevresine sahip olanların çok seveceği, kuru göz çevresine sahip olanların ise pek sevmeyeceği bir kapatıcı.


 Ürün ismi gibi oldukça kalıcı, sürdüğümde ben silene kadar yerli yerinde duruyor. Yoğun bir kapatıcı. Kalın ve göz çevresini kurutan bir yapıya sahip.Yağsız bir ürün bu yüzden sürümü de diğer kapatıcılar kadar kolay değil. Kremsi bir yapısı yok. Fırçayla uyguladığımda çizgi çizgi bir görünüm bırakıyor. Bu yüzdende beauty blender ya da parmaklarım yardımıyla uygulamayı tercih ediyorum. Üzerinide Make For Ever HD Pudra ile sabitleyince kalıcılığı daha da artıyor. Çizgilere dolma yapmayan bir kapatıcının dünyada var olduğunu düşünmüyorum. Ya da benim göz altı yapımdan dolayı her kapatıcı çizgilerime doluyor :) (yaşlanmanın belirtileri de olabilir bu çizgiler)  Çizgilere dolma yapsa da gün içerisinde yine pudrayla üzerinden geçerek ya da parmak uçlarım yardımıyla bu dolmayı düzeltebiliyorum. Ürünün sevmediğim yanı, ambalajı. Cam şişeye sahip. Ve kesinlikle çantaya at çık ürünü değil. Çantamda kırılmasından oldukça korkuyorum. Bir diğer kötü yanı ise pompası. Çok sert bir pompaya sahip. Her sıktığımda bir pompa geliyor ve bu da ürünün ziyan olmasına neden oluyor. Yarım pompa sıkmak çok zor. Henüz gerçekleştirmesemde yakında bu ürünü küçük akrilik bir şişeye boşaltıp kendi parmağım yardımıyla ürünü kullanmayı düşünüyorum. İsrafın da önüne geçmiş olurum. Tüm bu ambalaj olumsuzluklarına rağmen denenmesi gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum. Ürünü www.maccosmetics.com.tr 'den ve M.A.C mağazalarından 72 tl ye satın alabilirsiniz. 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder