reklam

11 Eylül 2015 Cuma

Rimmel London Stay Matte Pudra



 Herkese yeniden Merhaba:) Yine karşınıza uygun fiyatlı ve performansı iyi olan bir ürünle geldim. Duyanlar duymayanlara söylesin. Rimmel Londan Stay Matte Pudra bir harika. Bir çok ünlü markaların pudralarına taş çıkarır cinsten. Üstelik transparan rengi de mevcut. Bendeki de transparan rengi. Göz altı kapatıcımı sabitlemede, T bölgemi sabitlemede gayet başarılı. Tüm gün kalıcı değil tabi ki de, ama 4-5 saat dayanıyor. Karmadan yağlıya dönük ciltlerin çok seveceği bir pudra. Kuru cilde sahip olanların, pudrayı kullanmadan önce ciltlerini nemlendirmeleri gerekebilir. Göz altı kapatıcımın üzerine sürdüğümde diğer pahalı marka pudraların sergilediği performansların aynısını sergiledi. Ben bayıldım bittikçe alacaklarım arasında. Ah bir de ambalajı güzel olsa. Her an kırılacakmış gibi hissediyorum. Bu yüzden çantamda taşıyamıyorum. Buradan yetkililere duyurulur bir an önce daha şık, kullanışlı ve mümkünse süngerli bir ambalaj lütfen. Ayna da olsa hiç fena olmaz hani :) Fiyatı ne kadar diye merak ediyorsanız. İndirimsiz 24.90 tl. Rimmel London ürünleri sadece Watsons'larda. Mutlaka alıp deneyin derim.


NOT!!
Bana bu ürünü tavsiye eden @pinkblush' a teşekkürler :) Blog adresi ise; gungorresra.blogspot.com.tr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder