reklam

16 Eylül 2015 Çarşamba

Garnier Saf & Temiz 3' ü 1 Arada

  Günaydın :)
  Reklamlarda çok sık rastladığınız bir ürünle karşınızdayım. Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada. 


  Ne işe yara nasıl kullanılır öncelikle bununla ilgili bilgileri vereyim. Temizleme, peeling ve maske olmak üzere 3 farklı şekilde kullanılıyor.
Temizleme; Sebum düzenleyici özelliği ile cildi arındırır. Islak yüze nazikçe yedirerek uygulanır, su ile durulanır. Günlük olarak yapılmalıdır.
Peeling; Ölü hücreleri uzaklaştırır ve gözenekleri temizler. Islak yüze dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulanır, su ile durulanır. Günlük olarak yapılmalıdır.
Maske; Cildi matlaştırır ve dengeler. Kuru yüze uygulanır. 3 dakika bekletilir, su ile durulanır. Haftalık olarak yapılmalıdır.


 Ürünün amaçları ve kullanım şekilleri yukarıda belirttiğim gibi. Ben en çok temizleme amaçlı kullanıyorum. Her sabah, yüzümü bu ürünle yıkıyorum, temizliyorum. Yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum. Elimdeki 6. ürünüm :) Memnuniyetim buradanda anlaşılıyordur. Ürün yağlanmayı engellemeyi, pürüzleride yok etmeyi vadediyor. Ben tüm kullanım şekillerini uygulamadığım için uzun vadeli bunları gerçekleştirdi diyemiyorum. Bunları yapmadıysa neden memnunsun ve kullanıyorsun diye soracak olursanız. Cildimde yeni pürüzler ve sivilceler oluşturmadan cildimi temizliyor. Yapıldığı andan itibaren cildime gerginlik ve ferahlık hissi veriyor. Sabahları yüz temizliğimde kullanmak için elim başka temizleyicilere gitmiyor. Bu ürüne çok alıştım ve hayatımın bir parçası oldu diyebilirim :) Çok kuru cilde sahip olanlar bu ürünü kullandıktan sonra ciltlerini çok iyi nemlendirmeli. Bir şans vermeye değer bir ürün.
  Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada'yı Gratis ve Watsons gibi mağazalarından satın alabilirsiniz. Satış Fiyatı; 10-15 TL arası.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder